Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Influencer Marketing - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Influencer Marketing : potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami / Anna Łaszkiewicz ; [recenzenci Jacek Otto, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska].
Okładka pozycji Influencer Marketing : potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Influencer Marketing : potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

"Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami "

Autor: Łaszkiewicz, Anna




Opis od wydawcyZ powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo,

między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. https://bonito.pl/produkt/influencer-marketing

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Anna Łaszkiewicz ; [recenzenci Jacek Otto, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska].
Hasła:2001-
Influencer marketing
Influencerzy
Instagram
Marka (ekonomia)
TikTok (aplikacja mobilna)
YouTube
Zarządzanie relacjami z klientami
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Adres wydawniczy:Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:158, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2020-2021 r.
Powstanie dzieła:2022 r.
Twórcy:Otto, Jacek. (1957- ). Recenzja

Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka Freda. Recenzja

Odbiorcy:Szkoły wyższe. Influencerzy. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Marka (ekonomia)
Influencerzy
Zarządzanie relacjami z klientami
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 62.078
Numer inw.: 62078
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy