Influencer Marketing : potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
"Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami "
Autor: Łaszkiewicz, Anna
Opis od wydawcyZ powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo,
między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. https://bonito.pl/produkt/influencer-marketing
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Anna Łaszkiewicz ; [recenzenci Jacek Otto, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska]. | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Influencer marketing Influencerzy Marka (ekonomia) TikTok (aplikacja mobilna) YouTube Zarządzanie relacjami z klientami Materiały pomocnicze Opracowanie | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 158, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 143-156. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2020-2021 r. | Powstanie dzieła: | 2022 r. | Twórcy: | Otto, Jacek. (1957- ). Recenzja | Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka Freda. Recenzja Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Influencerzy. Specjaliści ds. marketingu. | Powiązane zestawienia: | Marka (ekonomia) | Influencerzy Zarządzanie relacjami z klientami Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 62.078
Numer inw.: 62078
Dostępność: tylko na miejscu