Zarządzanie silną marką
Opis od wydawcyZnaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki,
ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. https://bonito.pl/produkt/zarzadzanie-silna-marka-2
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; [autorzy: Marzanna K. Witek-Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz ; recenzent prof. dr hab. Klemens Białecki]. | ||||||||||||||||||
Hasła: | Branding (marketing) Marka (ekonomia) Wartość marki Zarządzanie produktem Opracowanie | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2023. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 444 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl. Bibliografia na stronach 421-433. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2023 r. | Twórcy: | Białecki, Klemens Paweł. (1929- ). Recenzja | Dudzik, Magdalena. (1952-) Autor Jakubiak, Krzysztof. Autor Materna, Grzegorz. Autor Pawłowicz, Bohdan. Autor Piątkowski, Wiktor. Autor Sikora, Tomasz. Autor Surowicz, Agnieszka. Autor Szczęsna, Ewa. Autor Sznajder, Andrzej. Autor Witek-Hajduk, Marzanna K. Autor Zapolska-Szcześniak, Sylwia. Autor Redakcja Przeznaczenie: | Książka dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. | Książka dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Odbiorcy: | Kadra zarządzająca. Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Marka (ekonomia) | Wartość ekonomiczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.720
Numer inw.: 61720
Dostępność: tylko na miejscu