LinkedIn w praktyce : workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! : nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania
Autor: Chimkowska, Angelika.
LinkedIn w praktyce - opis wydawcySprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej
zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać.Od kontaktu do kontraktuAngelika Chimkowska, strateg silnych marek i - jak sama o sobie mówi - marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie "Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydajeCzytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Angelika Chimkowska. | ||||||||||||||
Hasła: | Autoprezentacja Branding (marketing) Handel elektroniczny Marka osobista Portal społecznościowy Relacje biznesowe Strony WWW Wizerunek przedsiębiorstwa Ćwiczenia i zadania Poradnik | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2022. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 213, [2] strony : ilustracje ; 22 cm. Uwagi: | U góry okładki: Biznes. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Praca, kariera, pieniądze | Powstanie dzieła: | 2022 r. | Powiązane zestawienia: | Autoprezentacja | Handel elektroniczny Portal społecznościowy Relacje biznesowe Strony WWW Wizerunek przedsiębiorstwa Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.030
Numer inw.: 61030
Dostępność: tylko na miejscu