![Okładka książki Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / Małgorzata Bogunia-Borowska.](okladki/ISBN/8323/8323317542.jpg)
![Okładka pozycji Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej](okladki/ISBN/8323/8323317542.jpg)
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autor: Bogunia-Borowska, Małgorzata.
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje
funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ontologicznej i epistemologicznej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Małgorzata Bogunia-Borowska. | ||||||||
Hasła: | Reklama - socjologia | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2004. | ||||||||
Opis fizyczny: | 161 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1276
Numer inw.: 1276
Dostępność: tylko na miejscu