Biblioteka szkolna - tendencje rozwoju : teoria i praktyka
Ze Wstępu: Zapraszając do współpracy wybitnych znawców przedmiotu, [...] autorki liczyły, że książka poszerzy wiedzę bibliologiczną o nowe zagadnienia, przybliży nowe tendencje w rozwoju polskich i światowych bibliotek szkolnych, sposoby ich przekształcania w centra informacji wykorzystujące nowoczesny sprzęt, profesjonalny warsztat informacyjny i stosujące nowoczesne metody pracy. Poruszone w niej zostały problemy
współpracy bibliotek szkolnych ze środowiskiem bibliotekarskim i lokalnym oraz ich oferty dla czytelników pełno- i niepełnosprawnych. Nie pominięto istotnych zagadnień prawnych, wobec ciągle zmieniających się przepisów dotyczących bibliotek szkolnych. Za bardzo ważne uznano również formy rozwoju i doskonalenia zawodowego nauczycieli bibliotekarzy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Lidii Ippoldt, Haliny Kosętki i Iwony Pietrzkiewicz. | ||||||
Hasła: | Biblioteki szkolne | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 132, [2] s. : il. kolor. ; 21 cm. Przeznaczenie: | Publikacja jest adresowana zarówno do bibliologów teoretyków, jak i nauczycieli bibliotekarzy, którzy chcieliby wzbogacić warsztat swojej biblioteki i poprawić jakość jej funkcjonowania oraz uzupełnić bądź podnieść swoje kwalifikacje. | Publikacja jest adresowana zarówno do bibliologów teoretyków, jak i nauczycieli bibliotekarzy, którzy chcieliby wzbogacić warsztat swojej biblioteki i poprawić jakość jej funkcjonowania oraz uzupełnić bądź podnieść swoje kwalifikacje. Powiązane zestawienia: | Biblioteki szkolne | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.337
Numer inw.: 49337
Dostępność: tylko na miejscu