![Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; przekł. Elżbieta Łyszkowska.](okladki/ISBN/8301/8301152389.jpg)
![Okładka pozycji Zarządzanie marką w segmencie B2B](okladki/ISBN/8301/8301152389.jpg)
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Tyt. oryg.: "B2B brand management, ".
Autor: Kotler, Philip
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życia" najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Odpowiedzialność: | Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; przekł. Elżbieta Łyszkowska. | ||||||
Hasła: | Firma (nazwa) - marketing Zarządzanie strategiczne Znaki towarowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 267, [1] s. ; 25 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
![Zdjęcie Kotler, Philip](focie/979958530_20200423130351.jpg)
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]