Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników
Autor: Hague, Paul N.
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną Czy klienci zaakceptują wzrost cen Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się
rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.Co da Ci ta książkaBadanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Paul N Hague ; tł. Magda Witkowska. | ||||
Seria: | Onepress Exclusive; Onepress Exclusive | ||||
Hasła: | Marketing - metody Poradniki | ||||
Adres wydawniczy: | Gliwice Wydawnictwo Helion cop. 2006 | ||||
Opis fizyczny: | 371 s. : il. ; 22 cm. Uwagi: | Bibliogr. s.341-357. Indeks | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 4832
Numer inw.: 4832
Dostępność: tylko na miejscu